nie odpowiedziane pytanie
Po wyłączeniu / włączeniu zasilania zgodnie z instrukcją rolety, roleta nie reaguje na sygnał z pilota i nie wykonuje ruchu góra/dół.
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
Bardzo dziękujemy za zapytanie.
Bardzo prosimy o podanie jaką dokładnie procedurę Pan wykonuje? Istnieją dwie ścieżki dodania pilota do rolety - czy napęd ma już w pamięci jakiś pilot, a jeżeli nie ma, to należy resetować napęd do ustawień fabrycznych i ustawiać położenia krańcowe.
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji - kontakt z naszą infolinią pod numerem 801377199.
Napęd nie ma pilota i nie był ustawiany. Jak zresetować napęd i dalej postępować. Niestety nie mam instrukcji (instalator okien nie pozostawił).
Dzień dobry,
Na Pana adres mailowy przesłaliśmy instrukcję, postępowanie zgodnie z procedurą programowania napędu.
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji - kontakt z naszą infolinią pod numerem 801377199, możliwość bezpośredniego połączenia z działem technicznym.
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm