nie odpowiedziane pytanie

Gwarancja Somfy na sterownik żaluzji fasadowych

Dlaczego taka firma jak Somfy nie uwzględnia gwarancji na sterownik do żaluzji fasadowych o wartości 300 zł twierdząc że spalił się on na wskutek przepięcia w instalacji elektrycznej? W jaki inny sposób może się uszkodzić taki sterownik gdzie w nim jest tylko i wyłącznie sama elektronika, brak elementów mechanicznych. Taki sterownik może tylko się uszkodzić przez spalenie właśnie elektroniki. Wynika z tego że gwarancja Somfy to tylko słowo które nic nie znaczy, dodam jeszcze że sterownik był używany bardzo rzadko ponieważ nie mieszkamy jeszcze w tym domu. Proszę o wyjaśnienie terminu gwarancji jeśli chodzi o sterownik do żaluzji fasadowej bo rozumiem jakby to był silnik to trochę inna sprawa, ale sterownik? Wielkie rozczarowanie bo liczyłem że będzie to produkt pierwszej klasy a okazało się zupełnie inaczej.

Jacek J.
Jacek J.

Jacek J.

Poziom
0
46 / 100
punkty

Odpowiedzi

Somfy T.
Somfy T.

Somfy T.

Poziom
0
-87 / 100
punkty
Drużyna

Dzień dobry,

Dziękujemy za kontakt.

Bardzo prosimy o podanie numeru reklamacji Somfy, aby mieć możliwość odniesienia się do Państwa zgłoszenia.

Jacek J.
Jacek J.

Jacek J.

Poziom
0
46 / 100
punkty

W załączniku przesyłam zdjęcie dowodu zwrotu tego sterownika. Na dokumencie widnieją dane firmy która montowała mi okna wraz z żaluzjami i to ta firma w moim imieniu składała reklamację. Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji ponieważ ta odpowiedź która jest w tym piśmie to nie prawda drugi sterownik nie uległ uszkodzeniu a jakby to było przepięcie w instalacji elektrycznej to drugi także by się spalił. Pozdrawiam

Somfy T.
Somfy T.

Somfy T.

Poziom
0
-87 / 100
punkty
Drużyna

Dzień dobry,

W odpowiedzi na informację, że uszkodzeniu uległo wyłącznie jedno z urządzeń tego samego typu - zniszczenie mogło zajść w wyniku przepięcia lub wyładowania atmosferycznego, które mają charakter bardzo dynamiczny i mogą wywołać selektywne szkody w instalacji.
Usterki tego typu (wyładowania atmosferyczne, przepięcia w sieci) powszechnie nie są obejmowane gwarancją.
Prosimy o podanie danych kontaktowych w wiadomości prywatnej na adres serwis_pl@somfy.com , skontaktuje się z Panem nasz serwis w celu rozwiązania tej kwestii.

Jacek J.
Jacek J.

Jacek J.

Poziom
0
46 / 100
punkty

Dane kontaktowe wysłałem na podany adres. Jeśli chodzi o wyładowania atmosferyczne to nie było takich w tamtym czasie gdy ten sterownik został zdemontowany i dwa okna są w tym samym salonie i dziwne że było przepięcie i jeden sie spalił a drugiemu nic się nie stało w jednym miejscu i w jednej instalacji.

Jacek J.
Jacek J.

Jacek J.

Poziom
0
46 / 100
punkty

Jeszcze jedna uwaga jeśli chodzi o przepięcie w sieci, lub wyładowanie atmosferyczne. Przy takich zdarzeniach nie uszkadza się tylko jedno urządzenie a kilka, a nic takiego nie miało miejsca , żaden z innych sprzętów nie został uszkodzony, tylko ten jeden sterownik.

Jacek J.
Jacek J.

Jacek J.

Poziom
0
46 / 100
punkty

Witam ponownie , do tej pory nikt się do mnie nie odezwał, nie wiem czy mam sobie dać spokój czy mam nadal czekać tylko nie wiem na co?

Somfy T.
Somfy T.

Somfy T.

Poziom
0
-87 / 100
punkty
Drużyna

Dzień dobry,

Wiadomość z działu serwisu została wysłana na Pański adres mailowy.

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm