nie odpowiedziane pytanie

Nina Time błąd klucz bezp.

Dzisiaj próbowałem rozwinąć rolety za pomocą Nina Timer i wyskoczył taki o to błąd - bladego pojęcia nie mam co się stało. Ale nikt w tym urządzeniu nie grzebie, a sam osobiście kilka dni temu uruchamiałem i wszystko było porządku. Wszystkie rolety są zapisane w urządzeniu ale nie można ich wywołać. Proszę o pomoc

Piotr N.
Piotr N.

Piotr N.

Poziom
0
12 / 100
punkty

Odpowiedzi

Dzień dobry,

dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Prosimy o przesłanie pilota do naszego serwisu celem darmowej diagnozy problemu jakim jest samoczynna zmiana klucza bezpieczeństwa.

Pilota prosimy przesłać na adres:
Centrum serwisowe Somfy
Ul. Rudolfa Diesla 9
32-005 Niepołomice

Do przesyłki prosimy załączyć krótką informację z opisem problemu i dane kontaktowe.

Pozdrawiamy,

Dawid R.
Dawid R.

Dawid R.

Poziom
0
11 / 100
punkty

Witam,dziś wyskoczył mi taki sam błąd,rolety rano ładnie się otworzyły poprzez harmonogram,lecz gdy po popołudniu chciałem jedną z nich zamknąć,błąd się pojawił. Wszystkie urządzenia zostały jakby zrestartowane,punkty my przeniesione na samą górę rolety,resrarty urządzenia nie pomogają. Napisałem Państwu maila na temap sprawy.

Piotr N.
Piotr N.

Piotr N.

Poziom
0
12 / 100
punkty

Czy mogę Państwo napisać czy w jest problem, że rolety same się resetują ?

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm