nie odpowiedziane pytanie
Dzisiaj próbowałem rozwinąć rolety za pomocą Nina Timer i wyskoczył taki o to błąd - bladego pojęcia nie mam co się stało. Ale nikt w tym urządzeniu nie grzebie, a sam osobiście kilka dni temu uruchamiałem i wszystko było porządku. Wszystkie rolety są zapisane w urządzeniu ale nie można ich wywołać. Proszę o pomoc
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Prosimy o przesłanie pilota do naszego serwisu celem darmowej diagnozy problemu jakim jest samoczynna zmiana klucza bezpieczeństwa.
Pilota prosimy przesłać na adres:
Centrum serwisowe Somfy
Ul. Rudolfa Diesla 9
32-005 Niepołomice
Do przesyłki prosimy załączyć krótką informację z opisem problemu i dane kontaktowe.
Pozdrawiamy,
Witam,dziś wyskoczył mi taki sam błąd,rolety rano ładnie się otworzyły poprzez harmonogram,lecz gdy po popołudniu chciałem jedną z nich zamknąć,błąd się pojawił. Wszystkie urządzenia zostały jakby zrestartowane,punkty my przeniesione na samą górę rolety,resrarty urządzenia nie pomogają. Napisałem Państwu maila na temap sprawy.
Dzień dobry,
dziękujemy za informację.
Wkrótce poinformujemy o możliwych działaniach do podjęcia w odpowiedzi na maila.
Pozdrawiamy,
Czy mogę Państwo napisać czy w jest problem, że rolety same się resetują ?
Dzień dobry,
dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Prosimy o powtórzenie pytania.
Pozdrawiamy,
U nas to samo. Co w takiej sytuacji? Nikt urządzeniem się nie bawił i od roku działało poprawnie.
Dzień dobry,
dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Możemy zaproponować następujące rozwiązania:
Jeśli to nie pomoże to usunąć wszystkie urządzenia z Nina io, odłączyć od zasilania napędy w roletach na 2 sekundy, podłączyć na 10 s, odłączyć na 2 s i podłączyć.
Następnie w Nina io wybrać Ustawienia => Instalator => Kojarzenie => Wykryj urządzenia => i wybrać „Nie” kiedy jest pytanie o punkt sterowania.
Jeżeli powyższe metody okażą się nieskuteczne, konieczna będzie wysyłka do naszego centrum serwisowego zgodnie z informacją powyżej.
Pozdrawiamy,
to nic nie pomaga - u mnie to samo się dzieje raz na jakiś czas. Dostałem drugiego pilota i to samo. Kiedy zostanie rozwiązany problem ?
Dzień dobry,
Do tej pory nasz dział serwisu nie spotkał się z problemem samoczynnego resetowania klucza instalacji w napędach lub pilocie. Prosimy o informację o wersji software pilota, którą można znaleźć w: MENU->Pilot->Na temat NINA.
Pozdrawiamy,
Witam mam ten sam problem. Wyskoczył mi komunikat. Robiłam zgodnie z instrukcją przywrócenia klucza ale nie udało się. Co mam teraz zrobić proszę o pomoc
Moją wersja
Dzień dobry,
Prosimy o informacje:
Pozdrawiamy,
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
Somfy odpowiedział strong>
Magdalena odpowiedział strong>
Magdalena odpowiedział strong>
Somfy odpowiedział strong>
Piotr odpowiedział strong>
Somfy odpowiedział strong>
Mateusz odpowiedział strong>
Somfy odpowiedział strong>
Piotr odpowiedział strong>
Somfy odpowiedział strong>
Dawid odpowiedział strong>
Somfy odpowiedział strong>
Piotr wysłał nowy problem strong>
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm