nie odpowiedziane pytanie
Mam w domu 7 żaluzji i 4 piloty, w tym jeden na 5 kanałów. Żaluzje są nowe.
Często zdarza się, że żaluzja przez chwilę nie reaguje na pilota. Nie jest to problem z zasięgiem, ponieważ stoję obok żaluzji. Nie jest to problem baterii, ponieważ wymieniłem wszystkie. Problem nie jest związany z konkretnym pilotem ani konkretną żaluzją, pojawia się w każdej żaluzji, w każdym pilocie.
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry
proszę spróbować wprowadzić napęd w stan fabryczny i ponownie zaprogramować .
Pozdrawiamy
Zespół Somfy
Restart żaluzji i ponowne ich programowanie nie pomogło. Czy są jeszcze jakieś propozycje naprawy?
W załączeniu nagranie problemu. Dodam, że w trakcie próby komunikacji z żaluzja prąd jest dostępny.
Dzień dobry
jeżeli po resecie napędu do ustawień fabrycznych problem nie ustąpił proszę złozyć reklamacje u sprzedawcy.
Pozdrawiamy
Zespół Somfy
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm