nie odpowiedziane pytanie
Dzień dobry, mam urządzenie Somfy all in one. Było podłączone po wi-fi z siecią. Zmieniłem modem, ale nie potrafię teraz zresetować urządzenia, żeby połączyć go z nową siecią. Urządzenie jest cały czas uzbrojone i po podłączeniu do zasialania zaczyna uruchamiać się alarm. Jak je zresetować ? Reset spinaczem w przycisku nic nie pomaga. Dioda niebieska świeci się cały czas.
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
Aby pomóc będziemy potrzebowali więcej danych takich jak adres mailowy na, który jest zarejestrowane urządzenie i ewentualnie mac adres samego urządzenia. Tu poprosimy o kontakt indywidualny poprzez naszą infolinię tel. 225095300.
Pozdrawiamy
Zespół Somfy
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm