nie odpowiedziane pytanie
Kamera od początku normalnie działała. Po jakiś 2 miesiącach nie używania chciałem ją ponownie uruchomić. Nie chce się włączyć, nie mogę jej zresetować.
Pali się tylko niebieska lampka koło oka kamery.
Co mam zrobić żeby działała?
Kamere również usunąłem z aplikacji i chciałem ponownie dodać. Nic to nie daje
Proszę o pomoc
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Przesyłamy procedurę, która powinna doprowadzić do zaświecenia się białej lampy w kamerze i umożliwić ponowne dodanie do konta.
Podłącz kamerę do źródła zasilania i poczekaj, aż niebieska dioda zacznie migać
• Jeśli dioda nie zacznie migać, odłącz kamerę i ponownie ją podłącz
• Jeśli dioda w kamerze wciąż nie miga na niebiesko, należy ją ponownie uruchomić:
o uruchom kamerę ponownie za pomocą szpilki załączonej do instrukcji obsługi (można również użyć spinacza). Szpilkę należy włożyć w otwór umieszczony poniżej gniazda zasilania z tyłu kamery.
o Włóż szpilkę i przytrzymaj ją przez ok. 12 sekund, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy. Jeśli nie usłyszysz sygnału dźwiękowego, włóż szpilkę ponownie, najpierw na chwilę, następnie poczekaj 10 sekund, włóż szpilkę ponownie, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy.
W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiamy
Mam podobny problem. Magiczny sposób ze szpilką u mnie ni działa... kamera nie reaguje i nie wydaje dźwięku. Proszę o pomoc w jej zrestartowaniu - może jest jakiś sposób przez port USB?
Dzień dobry,
dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
W pierwszej kolejności prosimy o odłączenie kamery od zasilania, następnie wcisnąć przycisk SETUP na ok 10 sekund aż zgaśnie niebieska dioda, następnie podłączyć ją z powrotem do zasilania. Po wykonaniu czynności sprawdzić, czy istnieje możliwość zarejestrowania kamery.
Jeżeli nie, ponownie przeprowadzić procedurę jak wyżej.
Jeżeli obie procedury nie pomogą, prosimy o informację.
Pozdrawiamy,
Po odłączeniu zasilania od razu mi gaśnie światełko niebieskie. Przycisk Setup nie powoduje reakcji ani po wyłączeniu zasilania jak i na zasilaniu. Zauważyłem że jak podaj zasilanie a mam "naciekniętą szpilkę" kolor niebieski ziemi a się na blado niebieski. Jednak póżniej kamera nie reaguje na nacisk szpilki ani na Setup...
Dzień dobry,
jeżeli produkt jest na gwarancji, prosimy o złożenie reklamacji u sprzedawcy.
Jeżeli okres gwarancyjny minął, to prosimy o przesłanie kamery na adres do naszego centrum serwisowego na adres:
Centrum serwisowe Somfy
ul. Rudolfa Diesla 9
32-005 Niepołomice
Do przesyłki prosimy załączyć dane kontaktowe oraz krótki opis problemu. Koledzy dokonają darmowej diagnozy urządzenia, poinformują o jej wyniku i możliwych działaniach do podjęcia.
Pozdrawiamy,
Mam podobny problem. Jakiś czas nie używałem somfy One. W app pojawił się komunikat o problemie z dostępem do urządzenia. Wykonałem reset. Ścieżka wg instrukcji:resort>sygnał> wybranie sieci WiFi z hasłem > skanowanie kodu QR> sygnał > oczekiwanie (biała dioda miga), nagle zmienia kolor na czerwony, znika i po jakimś czasie info w app o problemach. I tak w kółko, usunąłem urządzenie z app, resetowałem, z opcja trzymania strup, wszystkie możliwe opcje. Nadal nic. Nie wiem czy to jakiś update softu w między czasie, ale to jest po prostu słabe, że urządzenie po prostu przestało działać.
Dzień dobry,
dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Prosimy o przesłanie numeur MAC kamery znajdującego się na spodzie urządzenia na adres: techniczny@somfy.com
Pozdrawiamy
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm