nie odpowiedziane pytanie

Problem z somfy one. Co zrobić?

Kamera od początku normalnie działała. Po jakiś 2 miesiącach nie używania chciałem ją ponownie uruchomić. Nie chce się włączyć, nie mogę jej zresetować.
Pali się tylko niebieska lampka koło oka kamery.
Co mam zrobić żeby działała?
Kamere również usunąłem z aplikacji i chciałem ponownie dodać. Nic to nie daje

Proszę o pomoc

Kamil O.
Kamil O.

Kamil O.

Poziom
0
1 / 100
punkt

Odpowiedzi

Dzień dobry,

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Przesyłamy procedurę, która powinna doprowadzić do zaświecenia się białej lampy w kamerze i umożliwić ponowne dodanie do konta.

Podłącz kamerę do źródła zasilania i poczekaj, aż niebieska dioda zacznie migać
• Jeśli dioda nie zacznie migać, odłącz kamerę i ponownie ją podłącz
• Jeśli dioda w kamerze wciąż nie miga na niebiesko, należy ją ponownie uruchomić:
o uruchom kamerę ponownie za pomocą szpilki załączonej do instrukcji obsługi (można również użyć spinacza). Szpilkę należy włożyć w otwór umieszczony poniżej gniazda zasilania z tyłu kamery.
o Włóż szpilkę i przytrzymaj ją przez ok. 12 sekund, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy. Jeśli nie usłyszysz sygnału dźwiękowego, włóż szpilkę ponownie, najpierw na chwilę, następnie poczekaj 10 sekund, włóż szpilkę ponownie, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy.

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.

Pozdrawiamy

Grzegorz R.
Grzegorz R.

Grzegorz R.

Poziom
0
23 / 100
punkty

Mam podobny problem. Magiczny sposób ze szpilką u mnie ni działa... kamera nie reaguje i nie wydaje dźwięku. Proszę o pomoc w jej zrestartowaniu - może jest jakiś sposób przez port USB?

Dzień dobry,

dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

W pierwszej kolejności prosimy o odłączenie kamery od zasilania, następnie wcisnąć przycisk SETUP na ok 10 sekund aż zgaśnie niebieska dioda, następnie podłączyć ją z powrotem do zasilania. Po wykonaniu czynności sprawdzić, czy istnieje możliwość zarejestrowania kamery.

Jeżeli nie, ponownie przeprowadzić procedurę jak wyżej.

Jeżeli obie procedury nie pomogą, prosimy o informację.

Pozdrawiamy,

Grzegorz R.
Grzegorz R.

Grzegorz R.

Poziom
0
23 / 100
punkty

Po odłączeniu zasilania od razu mi gaśnie światełko niebieskie. Przycisk Setup nie powoduje reakcji ani po wyłączeniu zasilania jak i na zasilaniu. Zauważyłem że jak podaj zasilanie a mam "naciekniętą szpilkę" kolor niebieski ziemi a się na blado niebieski. Jednak póżniej kamera nie reaguje na nacisk szpilki ani na Setup...

Dzień dobry,

jeżeli produkt jest na gwarancji, prosimy o złożenie reklamacji u sprzedawcy.

Jeżeli okres gwarancyjny minął, to prosimy o przesłanie kamery na adres do naszego centrum serwisowego na adres:

Centrum serwisowe Somfy
ul. Rudolfa Diesla 9
32-005 Niepołomice

Do przesyłki prosimy załączyć dane kontaktowe oraz krótki opis problemu. Koledzy dokonają darmowej diagnozy urządzenia, poinformują o jej wyniku i możliwych działaniach do podjęcia.

Pozdrawiamy,

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm