nie odpowiedziane pytanie
Nie wiem co robić.. a chciałbym ją uruchomić po jakimś czasie a zagubiłem instrukcje
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Czy kamera jest przypisana do jakiegoś konta?
Pozdrawiamy
Tak jest przepisana do konta ale konta nikt już nie zna
Prosimy o przesłanie zdjęcia z numerem znajdującym się na spodzie kamery oraz dowód zakupu na adres kontakt@somfy.com.
Po otrzymaniu dokumentów zresetujemy kamerę do ustawień fabrycznych.
Pozdrawiamy
Dowód zakupu nie posiadam kupiłem ją w Castoramie zagubiłem , paragon...
Bez dowodu zakupu nie będziemy w stanie pomóc.
W castoramie może Pan uzyskać duplikat.
Pozdrawiamy
Zespół Somfy
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm