nie odpowiedziane pytanie
Dzień dobry
Odkupiłem bramkę Tahoma mini. Po podłączeniu miga tak jak powinna na niebiesko. Nie udaje mi się p
aktywować urządzenia.próbowałem w dwóch różnych aplikacjach. W jednej otrzymuję komunikat "Podany kod PIN nie istnieje. Spróbuj jeszcze raz."
W drugiej komunikat brzmi "powiązana centrala nie jest kompatybilna"
Próbowałem robić metodę z resetem ale niestety nic to nie pomogło.
Co może być przyczyną?
Pin: 2110-0498-9264
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
Urządzenie widnieje jako zarejestrowane na poprzedniego użytkownika.
Aby mógł, Pan zarejestrować na swoje dane należy skontaktować się z osobą, która poprzednio użytkowała system i poprosić, aby z poziomu aplikacji wykonała reset.
Jeśli nie ma, takiej możliwości to trzeba wysłać, do naszego działu technicznego (adres techniczny@somfy.com) prośbę o reset załączając zdjęcie centrali z widocznym pinem (tak jak powyżej) i dowód zakupu.
Taką prośbą zostanie przesłana w Pańskim imieniu do (w tym przypadku poprzedni użytkownik jest we Francji) do oddziału gdzie było zarejestrowane urządzenie i po pozytywnej weryfikacji zostanie wykonany reset.
Pozdrawiamy
Zespół Somfy
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm