nie odpowiedziane pytanie
Dzień dobry,
zakupiłem używane urządzenie Tahoma na portalu aukcyjnym - niestety jest ono zarejestrowane na innego użytkownika (z Niemiec), z którym nie ma kontaktu. Czy po przesłaniu dowodu zakupu - urządzenie może zostać zresetowane i będzie możliwa nowa rejestracja?
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Prosimy o przesłanie zdjęcia naklejki spod centrali z widocznym Pinem oraz dowód zakupu na adres: techniczny@somfy.com
Pozdrawiamy
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm