nie odpowiedziane pytanie

TaHoma - Podany kod PIN nie istnieje.

Witam
Zakupiłem bramkę TaHoma. Pomimo podłączenia do Internetu i zapalenia białego oświetlenia. Nie potrafię aktywować urządzenia.
Podczas podawaniu kodu pin z urządzenia otrzymuję komunikat "Podany kod PIN nie istnieje. Spróbuj jeszcze raz."
Po odłączeniu portu LAN urządzenie podświetla się na czerwono i gdy znów podłączę LAN to świeci na biało. Czyli rozumiem że łączy się z siecią.
Próbowałem robić metodę z resetem i przeszło prawidłowo, ale niestety nic to nie pomogło.

Co może być przyczyną? Ewentualnie co jeszcze mogę zrobić?

Darek
Darek

Darek

Poziom
0
1 / 100
punkt

Odpowiedzi

Dzień dobry,

dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Prosimy o przesłanie numeru PIN znajdującego się na spodzie centrali TaHoma na adres: kontakt@somfy.com

Pozdrawiamy,

Szymon C.
Szymon C.

Szymon C.

Poziom
0
11 / 100
punkty

Witam mam identyczny problem, jest na to jakies rozwiazanie?

Dzień dobry,

dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Komunikat prawdopodobnie świadczy o tym, że urządzenie jest już zarejestrowane na użytkownika. Prosimy o przesłanie zdjęcia z PINem oraz, jeżeli możliwe, dowód zakupu na: kontakt@somfy.com

Pozdrawiamy,

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm