nie odpowiedziane pytanie
Witam
Zakupiłem bramkę TaHoma. Pomimo podłączenia do Internetu i zapalenia białego oświetlenia. Nie potrafię aktywować urządzenia.
Podczas podawaniu kodu pin z urządzenia otrzymuję komunikat "Podany kod PIN nie istnieje. Spróbuj jeszcze raz."
Po odłączeniu portu LAN urządzenie podświetla się na czerwono i gdy znów podłączę LAN to świeci na biało. Czyli rozumiem że łączy się z siecią.
Próbowałem robić metodę z resetem i przeszło prawidłowo, ale niestety nic to nie pomogło.
Co może być przyczyną? Ewentualnie co jeszcze mogę zrobić?
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Prosimy o przesłanie numeru PIN znajdującego się na spodzie centrali TaHoma na adres: kontakt@somfy.com
Pozdrawiamy,
Witam mam identyczny problem, jest na to jakies rozwiazanie?
Dzień dobry,
dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Komunikat prawdopodobnie świadczy o tym, że urządzenie jest już zarejestrowane na użytkownika. Prosimy o przesłanie zdjęcia z PINem oraz, jeżeli możliwe, dowód zakupu na: kontakt@somfy.com
Pozdrawiamy,
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm