nie odpowiedziane pytanie

Witam. Mam pytanie odnośnie kamery Somfy 2401507.

Kamera została zainstalowana prawidłowo na aplikacji Somfy Protect. Kiedy została usunięta z systemu, po ponownej instalacji kamery w aplikacji pojawia się komunikat, że kamera jest już zainstalowana, lecz nie widać jej w aplikacji. Ponowny reset nic nie pomaga. Proszę o podpowiedz co w tej sytuacji mam zrobić?

Piotr W.
Piotr W.

Piotr W.

Poziom
0
6 / 100
punkty

Odpowiedzi

Somfy T.
Somfy T.

Somfy T.

Poziom
0
-87 / 100
punkty
Drużyna

Dzień dobry,

dziękujemy za przesłane zapytanie.

Prosimy o przesłanie wiadomości do naszego działu technicznego na adres: techniczny@somfy.com. W treści wiadomości prosimy o podanie: adresu e-mail powiązanego z kontem, numeru znajdującego się na spodzie kamery oraz ponowne opisanie problemu.

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.

Pozdrawiamy,

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm