nie odpowiedziane pytanie
Kamera została zainstalowana prawidłowo na aplikacji Somfy Protect. Kiedy została usunięta z systemu, po ponownej instalacji kamery w aplikacji pojawia się komunikat, że kamera jest już zainstalowana, lecz nie widać jej w aplikacji. Ponowny reset nic nie pomaga. Proszę o podpowiedz co w tej sytuacji mam zrobić?
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
dziękujemy za przesłane zapytanie.
Prosimy o przesłanie wiadomości do naszego działu technicznego na adres: techniczny@somfy.com. W treści wiadomości prosimy o podanie: adresu e-mail powiązanego z kontem, numeru znajdującego się na spodzie kamery oraz ponowne opisanie problemu.
W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiamy,
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm