nie odpowiedziane pytanie

Błąd po aktualizacji Tahoma

Po ostatniej aktualizacji oprogramowania Tahomy przestał działać terminarz. Scenariusze odpalane z palca działają.

Damian F.
Damian F.

Damian F.

Poziom
0
2 / 100
punkty

Odpowiedzi

Dzień dobry,

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami i przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

Prosimy o przesłanie wiadomości do naszego działu technicznego na adres: techniczny@somfy.com.
W treści wiadomości prosimy opisać problem oraz zamieścić nr pin centrali TaHoma (znajduje się na spodzie urządzenia).

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.

Pozdrawiamy

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm