nie odpowiedziane pytanie
Po ostatniej aktualizacji oprogramowania Tahomy przestał działać terminarz. Scenariusze odpalane z palca działają.
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami i przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Prosimy o przesłanie wiadomości do naszego działu technicznego na adres: techniczny@somfy.com.
W treści wiadomości prosimy opisać problem oraz zamieścić nr pin centrali TaHoma (znajduje się na spodzie urządzenia).
W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiamy
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm