nie odpowiedziane pytanie

Wideofon Somfy V500 Pro io - odtwarzanie scenariuszy Tahoma

Dzień dobry,

Jestem użytkownikiem domofonu V500 Pro io oraz systemu Tahoma. Dodałem kilka urządzeń w technologii io do panelu wideofonu i mogę nimi sterować. Zgodnie z instrukcja i opisem V500 Pro io powinien umożliwiać odtwarzanie scenariuszy Tahoma. Próbowałem dodać V500 Pro io jako odtwarzacz scenariuszy w Tahoma (przez WWW) i ta operacja jakby się powiodła - system dodał nowy odtwarzacz, na wideofonie pojawiła się ikona/kanał odtwarzania 2 opcji scenariusza. Przez WWW dodałem do nowego odtwarzacza operacje, które ma wykonać po wybraniu poszczególnych opcji. Niestety po naciśnięciu na panelu V500 opcji operacje nie wykonują się. Wydając polecenie na odtwarzaczu przez WWW lub aplikację na smarfonie operacje wykonują się poprawnie. Proszę o pomoc jak poprawnie dodać V500 Pro io do Tahomy i odtwarzać scenariusze.

Wersja firmware w moim V500 Pro io: 316M_SF2_v1.0.0_2020_03_30

Pozdrawiam

Krzysiek S.
Krzysiek S.

Krzysiek S.

Poziom
1
134 / 750
punkty

Odpowiedzi

Dzień dobry,

dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Możliwość wyzwalania scenariuszy z poziomu wideodomofonu V500 Pro io będzie możliwa wraz z aktualizacją TaHoma do wersji 3.0. Aktualizacja jest zaplanowana na pierwszy kwartał 2021 roku.

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.

Pozdrawiamy,

Krzysiek S.
Krzysiek S.

Krzysiek S.

Poziom
1
134 / 750
punkty

Przez aktualizacje rozumieją Państwo aktualizacje software'owa - nie chodzi o nowe urządzenie (centralkę)?

Pozdrawiam

Krzysiek S.
Krzysiek S.

Krzysiek S.

Poziom
1
134 / 750
punkty

Dzień dobry,

Pierwszy kwartał 2021 minął, było kilka aktualizacji Tahomy jednak w obrębie wersji 2.x. Obsługa scenariuszy nie została wprowadzona. Proszę o informację kiedy można się spodziewać funkcjonalności i aktualizacji?

Dzień dobry,

dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

W związku z opóźnieniami wynikającymi z panującej sytuacji, aktualizacja dodająca opisywaną funkcjonalność została przesunięta. Zgodnie z otrzymaną informacją, aktualizacja systemu wraz z dodaniem funkcjonalności obsługi scenariuszy jest planowana na drugą połowę lipca.

Za powstałą sytuacją i niedogodności serdecznie przepraszamy.

Pozdrawiamy,

Krzysiek S.
Krzysiek S.

Krzysiek S.

Poziom
1
134 / 750
punkty

Dzień dobry,

Czy aktualizacja do brakującej funkcjonalności już wyszła? Wideofon kupiłem rok temu z przekonaniem iż zgodnie z informacją od sprzedawcy i producenta (z pudełka) funkcja zostanie dodana. Po roku i kilku przesunięciach czasowych nadal nie widzę możliwości sterowania scenariuszami co powoduje frustrację i przekonanie, że zakupiony produkt jest niezgodny z opisem. Proszę o informacje jak wygląda kwestia obsługi scenariuszy Tahoma na V500 Pro io.

Jasio S.
Jasio S.

Jasio S.

Poziom
0
64 / 100
punkty

Witam, mam pytanie odświeżające temat uruchamiania scenariuszu z tahomy v2 z V500 ponieważ nadal funkcja nie działa. Proszę o informację czy państwo rozwiążą ten problem?

Dzień dobry,

wciąż czekamy na aktualizację tej funkcjonalności ze strony producenta.
Zgłosiliśmy już kilkukrotnie zapytanie z prośbą o przyśpieszenie aktuliazcji.
Gdy funkcjonalność zostanie dodana, niezwłocznie o tym poinformujemy.

Przepraszamy za powstałą sytuację.

Pozdrawiamy

Jasio S.
Jasio S.

Jasio S.

Poziom
0
64 / 100
punkty

Witam, dzwoniłem na państwa infolinię i przedstawiciel przekazał że aktualizacja tahomy jest zaplanowana na 6 grudnia 2022. Oczekuje tej że poprawki jeśli nie będzie ta funkcja działała to będę zmuszony oddać państwa towar i udać się do konkurencji. Towar na dzisiejszą chwilę nie jest zgodny opisem na państwa stronie smutne ale prawdziwe. Państwa produkty do tanich nie należą więc oczekuję państwa zaangażowania w temat.

Dzień dobry,

funkcjonalność powinna działać, instrukcja:

Jeżeli w dalszym ciągu nie ma Pan możliwości wyzwalania scenariuszy z panelu wewnętrznego, prosimy o informacje:

- z jakiej centrali Pan korzysta;
- numer znajdujący się na spodzie panelu wewnętrznego, zaczynający się od cyfry 5 i zakończony literą.

Pozdrawiamy

Jasio S.
Jasio S.

Jasio S.

Poziom
0
64 / 100
punkty

Witam,
Centrala tahoma model 5124884B, wideodomofon model v500 Io Pro 5154061B. Po aktualizacji nadal scenariusze w moim przypadku nie działają. Może opiszę mój schemat postępowania i na którym etapie się zatrzymuję. Pierwszy krok tworzę scenariusz przez stronę Web tahomy „otwórz wszystkie rolety”. Drugi krok przechodzę na wideodomofon dodaje produkt Somfy -> wyzwalacz scenariuszy -> channel 1 -> Dalej -> dodaje nazwę. Na wideodomofonie dostaję ekran jak w załączniku -> Zapisz -> I tu jest ta niejasność co do Krok 2 z załącznika „wciśnięcie przycisku PROG gdzie to trzeba wcisnąć? Może tu jest to niedopowiedzenie instrukcji. Po zapisaniu urządzenie nieodpowiedziało. Proszę o pomoc bądź podesłanie szczegółowej instrukcji jak zrealizować taki case

Jasio S.
Jasio S.

Jasio S.

Poziom
0
64 / 100
punkty

Screen z wideodomofonu

Jasio S.
Jasio S.

Jasio S.

Poziom
0
64 / 100
punkty

Dopiszę jeszcze jedna ważna rzecz iż scenariusze z Web tahoma działają prawidłowo

Jasio S.
Jasio S.

Jasio S.

Poziom
0
64 / 100
punkty

Udało się rozwiązać problem dziękuję za pomoc z działu technicznego Somfy. Rozwiązanie polega na pewnej sekwencji operacji. Cytuje "należy wcisnąć przycisk zapisz w momencie kiedy zaczniemy wyszukiwać na Tahomie." Sterowniki -> Odtwarzacz scenariuszy -> ekran opcji prog" Pozdrawiam zamykam temat

Krzysiek S.
Krzysiek S.

Krzysiek S.

Poziom
1
134 / 750
punkty

Cześć, u mnie niestety sposob opisany przez Ciebie nie dziala. Od poczatku udaje mi sie dodac V500 do Tahomy - wlasnie klikajac Zapisz w momencie dodawania nowego urzadzenia do systemu i wyszukiwania "Odtwarzacza scenariusza" - tak jak piszesz. Co z tego jesli po dodaniu V500 jako odtwarzacz scenariusza w Tahomie, po ustawieniu działan do wyzwolenia na pozycji 1 i 2 (np proste wlaczenie i wylaczenie urzadzenia) po kliknieiu na V500 tych pozycji nic sie nie dzieje...

Jaka masz wersje oprogramowania BOXa Tahoma? u mnie jest 2022.6.4-6. I zakladam oczywiscie, ze mowimy o Tahomie 2 - tej "falistej", nie nowej Tahoma switch "podluznej"

Pozdrawiam

Krzysiek S.
Krzysiek S.

Krzysiek S.

Poziom
1
134 / 750
punkty

Dzien dobry,

Nr z wewnętrznego panelu V500 Pro IO: 5154061A

Pozdrawiam

Wideodomofony z indeksem A to modele, które jako pierwsze zostały wprowadzone na rynek i nie umożliwiają one wyzwalania scenariuszy z Tahoma, w najbliższym czasie nie ulegnie to zmianie. Dlatego rekomendujemy zareklamowanie produktu (tylko panel wewnętrzny) u sprzedawcy, opisanie problemu. Otrzyma Pan ekran w indeksem B, ten będzie kompatybilny.

Przepraszamy za powstałą sytuację.

Pozdrawiamy

Krzysiek S.
Krzysiek S.

Krzysiek S.

Poziom
1
134 / 750
punkty

Dziękuje za odpowiedz. Jak mogę dokonać reklamacji w przypadku gdy sprzedawca nie odpowiada, być może nie prowadzi już działalności? Mam oczywiście fakturę za zakup urządzenia - zakup na pewno był z oficjalnej dystrybucji.

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm