nie odpowiedziane pytanie

Po resetowaniu Tahoma swieci się na zielono

W dniu wczorajszym resetowałem tahomę (wczoraj chyba nie działał w ogóle serwer), teraz sieci się na zielono (bez względu czy jest wpięty Ethernet czy nie). co to oznacza i co mogę z tym zrobić?

Piotr P.
Piotr P.

Piotr P.

Poziom
0
2 / 100
punkty

Odpowiedzi

Somfy T.
Somfy T.

Somfy T.

Poziom
0
-477 / 100
punkty
Drużyna

Dzień dobry,

Dziękujemy za wiadomość.

Prosimy odłączyć zasilanie od TaHoma.
Wcisnąć przycisk RST znajdujący się na odwrocie urządzenia, podłączyć zasilanie jednocześnie wciąż trzymając wciśnięty przycisk RST i puścić go po około 10 sekundach.
Urządzenie się zrestartuje i na nowo nawiąże połączenie z internetem.

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.

Sebastian P.
Sebastian P.

Sebastian P.

Poziom
0
24 / 100
punkty

Wczoraj po południu około 16.00 miałem problem z centralą tahoma, rozłączyła się z internetem (świeciła na czerwono) i nie reagowała na nic. Aplikacja nie łączyła się, przez web też nie dało rady (wyskoczyła informacja aby się skontaktować z somfy - niestety była to godzina 19 wiec, można było zapomnieć o kontakcie).
Żadne resetowanie nie przynosiło skutku, również to opisane powyżej. Jakby serwery padły i cały inteligentny dom przestał działać...
Żadnego powiadomienie również nie dostałem z tahoma o braku internetu mimo ustawieniu takiej funkcji. Wszystko umarło na kilka godzin.
Dopiero około 23-24 ponownie była z nim łączność, ale wszystkie ustawienia i harmonogramy się rozjechały, nie działało to tak jak powinno. Rano musiałem na nowo sprawdzać i ustawiać.
Internet cały czas był, moje serwery pracowały.

Jaka jest odpowiedź Somfy na ten temat?
Bo ciężko się z wami skontaktować jak jest problem, zdecydowanie jest kupić Wasz sprzęt niż uzyskać pomoc. Dodam również, że podczas klikania w zakładkę strony z kontaktem przez pewien czas wyskakiwał komunikat, że strona nie istnieje.

Somfy T.
Somfy T.

Somfy T.

Poziom
0
-477 / 100
punkty
Drużyna

Dzień dobry,

Dziękujemy za wiadomość.

Bardzo przepraszamy za utrudnienia. Problem został rozwiązany wczoraj o 22:30. Aktualnie wszystko jest OK.
Bardzo prosimy o informację gdyby jakikolwiek problem u Państwa występował.

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm