nie odpowiedziane pytanie
Drugi raz w krótkim odstępie czasu nie mam połączenia do systemu Tahoma. Internet w domu jest, tahoma swieci się na biało. Przy próbie zalogowania z komputera wysypuje błąd jak w załączniku. Z aplikacji połączenie niemożliwe.
Content
Odpowiedzi
u mnie to samo. brak polaczenia z tahoma. strona w rozsypce. nic nie dziala.
Dzień dobry,
Dziękujemy za wiadomość.
Problem został rozwiązany wczoraj o 22:30. Aktualnie wszystko jest OK. Bardzo prosimy o informację gdyby jakikolwiek problem u Państwa występował.
Chwile przed ta awaria i dzisiaj/teraz znowu problemy. Niby próbuje logować ale odrzuca login i hasło. Przez www to ciagle mysli a nie loguje. Coś szwankuje.
Dzień dobry,
Bardzo prosimy o przesłanie PIN do TaHoma na adres kontakt@somfy.com
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm