Odpowiedziane pytanie

W przypadku problemów z połączeniem z TaHoma, spróbuj wykonać następujące czynności:

Jeśli diody LED są czerwone:
1- Sprawdź diody LED połączenia (pomarańczowe i zielone) na wejściu i wyjściu kabla Ethernet.
2- Spróbuj wymienić kabel Ethernet.
3- Spróbuj odłączyć, a następnie ponownie podłączyć TaHoma.
4- Uzyskaj dostęp do ustawień skrzynki ADSL, aby tymczasowo opuścić zaporę; jeśli diody LED zmienią kolor na biały (@ zielony), sprawdź ustawienia zapory.

Jeśli to nie daje efektu:

Wymuś aktualizację, wykonując następującą procedurę:
1- Odłącz zasilanie na 5 sekund.
2- Naciśnij RST, używając spinacza biurowego,
3 - Kontynuując naciskanie RST, podłącz zasilanie,
4- Kiedy diody LED zaczną migać na czerwono, zwolnij RST.
Spróbuje zsynchronizować się z serwerem; odczekaj od 2 do 15 minut, aż diody LED zaświecą ciągle na biało.
Unikaj ODŁĄCZANIA podczas procesu synchronizacji.

Czy uznajesz to za przydatne ?

Nie (48)

Tak (6)

11%

11% użytkowników uznaje to pytanie za przydatne

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm