nie odpowiedziane pytanie
Witam,
W swoim systemie użytkuję Somfy One+ oraz Somfy One. Nadrzędnym urządzeniem (do niego zarejestrowane są FobKey'e oraz IntelliTag'i) jest Somfy One+. Proszę o informację co może być powodem notorycznego zawieszania się kamery w Somfy One+? Objawia się to tym, że prawie codziennie aby móc podglądnąć obraz z Somfy One+ muszę wykonać restart urządzenia (wystarczy z poziomu telefonu przez aplikację Somfy Protect - uruchom ponownie). Bez restartu, wchodząc na podgląd kamery z telefonu w nieskończoność obraca się "kółko oczekiwania", to samo przez stronę WWW (system jest sprzęgnięty z Tahoma Premium) - wtedy otrzymuję komunikat, że nie odnaleziono video w obsługiwanym formacie MIME (Firefox). Po restarcie urządzenia obraz z kamery jest możliwy do oglądnięcia zarówno na telefonie jak i w przeglądarce (do kolejnego przywieszenia). Urządzenie nie zawiesza się całkowicie bo można je zdalnie zrestartować i reaguje czujnikami w trybie monitorowania. Z urządzeniem Somfy One (czarne) nie ma takiego problemu - obraz jest zawsze dostępny. Proszę o pomoc bo jest to bardzo irytujące.
Pozdrawiam,
Krzysiek S.
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
Bardzo dziękujemy za zapytanie.
Proponujemy usunięcie Somfy One+ (a co za tym idzie wszystkich urządzeń oprócz Somfy One) i dodanie ponownie.
Jeśli ta czynność nie pomoże, to należy zareklamować urządzenie u sprzedawcy.
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji - kontakt z naszą infolinią pod numerem 801377199.
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm