nie odpowiedziane pytanie

Connexoon rts pin został już wykorzystany

Witam
Kupiłem używaną centralkę connexoon rts i po przystąpieniu do konfiguracji wyskoczył mi komunikat że pin został już wcześniej wykorzystany. jak można sobie z tym poradzić żeby dokończy konfigurację?

Karol R.
Karol R.

Karol R.

Poziom
0
14 / 100
punkty

Odpowiedzi

Somfy T.
Somfy T.

Somfy T.

Poziom
0
-87 / 100
punkty
Drużyna

Dzień dobry,

prosimy o przesłanie zdjęcia z widocznym PINem centrali oraz zdjęcie/skan potwierdzające zakup na adres techniczny@somfy.com

Pozdrawiamy

Karol R.
Karol R.

Karol R.

Poziom
0
14 / 100
punkty

Firma od której dostałem centralkę się już zamknęła, dokumentacja trafiła do kosza natomiast faktury już mi nie ma kto wystawić. Centralka służyła jako pokazowy system do obsługi bramy.

Somfy T.
Somfy T.

Somfy T.

Poziom
0
-87 / 100
punkty
Drużyna

Prosimy o przesłanie samego zdjęcia z widocznym numerem PIN centrali.

Pozdrawiamy

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm