nie odpowiedziane pytanie

Elixo500 io/Dexxo io + connexoon - jak połączyć ?

Witam,

W jaki sposób połączyć moje bramy z Connexoon, przez aplikacje Connexoon Access?

Próbowałem już:

  • 2/3 sek na PROG "F0" , w aplikacji 3 opcji połączeń
  • Przez połączonego do bramy keygo, lewy+prawy(3sek) i zaprogramowany, co dawało "F0" i w aplikacji 3 opcji połączeń

-Przez przycisk PROG na connexoon i "F0"

Connexoon mam aktywowany
Numer PIN:: 0818-4633-7458
Status: Active
Data aktywacji: 27.07.2019

Dariusz R.
Dariusz R.

Dariusz R.

Poziom
0
52 / 100
punkty

Odpowiedzi

Dzień dobry,

Dziękujemy za pytanie.

Poniżej instrukcja dopisania urządzeń do Connexoon,

1. Wcisnąć przycisk „PROG” napędu Dexxo io / Elixo io

2. Po zalogowaniu się na aplikacji wybrać w menu „Konfiguracja”

3. Następnie klikamy dodaj urządzenie i zaczynamy wyszukiwanie.

Dodatkowo przesyłam instrukcję instalacji modułu Connexoon IO w prezentacji: Connexoon Access_PL.pptx

Dariusz R.
Dariusz R.

Dariusz R.

Poziom
0
52 / 100
punkty

Dziękuje za odpowiedź.

Korzystając z podanej instrukcji, nadal nie udało mi się połączyć ich. Załączam zdjęcia. W aplikacji próbowałem przez opcje 2kier. , 1kier. , brakpilota.

Dariusz R.
Dariusz R.

Dariusz R.

Poziom
0
52 / 100
punkty

Jak najbardziej. Mam 3 piloty keygo i każdy z nich mam podpięty do 2 napędów.
Próba dodania napędów przez aplikacje przez WI-FI także nieudana.
Resetowanie obu napędów prze przytrzymanie 7sek PROG i od razu próba dodania connexoona również nie udana.

Prosimy o sprawdzenie czy z miejsca w domu, w który znajduje się centrala connexoon może Pan za pomocą pilota Keygo io otworzyć/zamknąć bramę?
Pytamy, ponieważ chcemy mieć pewność ze to nie jest kwestia zasięgu (odległości centralki od napędu).

Dariusz R.
Dariusz R.

Dariusz R.

Poziom
0
52 / 100
punkty

Tak, mogę. Centralka znajduje się ~5m od 1 napędu i z 7m od kolejnej. Każda dzieli 1 ściana.

Dariusz R.
Dariusz R.

Dariusz R.

Poziom
0
52 / 100
punkty

Access, bez RTS

Dariusz R.
Dariusz R.

Dariusz R.

Poziom
0
52 / 100
punkty

Problem rozwiązany.

Ostatecznie należało zadzwonić do działu technicznego pod nr. 22 509 53 00 i kierunkowy 2(klient indywidualny) i kierunkowy 2 (problem ze sprzętem). Tam po rozmowie z miłym Panem, okazało się, iż centralka nie działała poprawnie i została zrestartowana/wyrejestrowana. Po ponownej aktywacji wszystko śmiga.

Dziękuję za pomoc

Dzień dobry,

Bardzo dziękujemy za wiadomość, cieszymy się, że udało się rozwiązać problem.

W razie jakichkolwiek pytań w przyszłości - pozostajemy do dyspozycji.

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm