nie odpowiedziane pytanie
Witam,
W jaki sposób połączyć moje bramy z Connexoon, przez aplikacje Connexoon Access?
Próbowałem już:
-Przez przycisk PROG na connexoon i "F0"
Connexoon mam aktywowany
Numer PIN:: 0818-4633-7458
Status: Active
Data aktywacji: 27.07.2019
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
Dziękujemy za pytanie.
Poniżej instrukcja dopisania urządzeń do Connexoon,
1. Wcisnąć przycisk „PROG” napędu Dexxo io / Elixo io
2. Po zalogowaniu się na aplikacji wybrać w menu „Konfiguracja”
3. Następnie klikamy dodaj urządzenie i zaczynamy wyszukiwanie.
Dodatkowo przesyłam instrukcję instalacji modułu Connexoon IO w prezentacji: Connexoon Access_PL.pptx
Dziękuje za odpowiedź.
Korzystając z podanej instrukcji, nadal nie udało mi się połączyć ich. Załączam zdjęcia. W aplikacji próbowałem przez opcje 2kier. , 1kier. , brakpilota.
Czy z miejsca ( w domu), w który znajduje się connexoon io może Pan zasterować pilotem Keygo io (otworzyć/zamknąć bramę)?
Jak najbardziej. Mam 3 piloty keygo i każdy z nich mam podpięty do 2 napędów.
Próba dodania napędów przez aplikacje przez WI-FI także nieudana.
Resetowanie obu napędów prze przytrzymanie 7sek PROG i od razu próba dodania connexoona również nie udana.
Prosimy o sprawdzenie czy z miejsca w domu, w który znajduje się centrala connexoon może Pan za pomocą pilota Keygo io otworzyć/zamknąć bramę?
Pytamy, ponieważ chcemy mieć pewność ze to nie jest kwestia zasięgu (odległości centralki od napędu).
Tak, mogę. Centralka znajduje się ~5m od 1 napędu i z 7m od kolejnej. Każda dzieli 1 ściana.
Bardzo prosimy jeszcze o informację - która aplikacja została zainstalowana na telefonie?
1) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.somfy.c...
2)https://play.google.com/store/apps/details?id=com.somfy.c...
Bardzo prosimy o przesłanie numeru telefonu na adres kontakt@somfy.com - nasz dział techniczny skontaktuje się z Panem.
Problem rozwiązany.
Ostatecznie należało zadzwonić do działu technicznego pod nr. 22 509 53 00 i kierunkowy 2(klient indywidualny) i kierunkowy 2 (problem ze sprzętem). Tam po rozmowie z miłym Panem, okazało się, iż centralka nie działała poprawnie i została zrestartowana/wyrejestrowana. Po ponownej aktywacji wszystko śmiga.
Dziękuję za pomoc
Dzień dobry,
Bardzo dziękujemy za wiadomość, cieszymy się, że udało się rozwiązać problem.
W razie jakichkolwiek pytań w przyszłości - pozostajemy do dyspozycji.
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
Brak podobnego pytania
Somfy odpowiedział strong>
Dariusz odpowiedział strong>
Somfy odpowiedział strong>
Dariusz odpowiedział strong>
Somfy odpowiedział strong>
Dariusz odpowiedział strong>
Somfy odpowiedział strong>
Dariusz odpowiedział strong>
Somfy odpowiedział strong>
Dariusz odpowiedział strong>
Somfy odpowiedział strong>
Dariusz wysłał nowy problem strong>
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm