nie odpowiedziane pytanie
Dzień dobry. Z góry zaznaczam, wszystkie inne urządzenia połączone z wifi działają poprawnie. Przy instalowaniu systemu alarmowego, próbie połączenia mostka z aplikacją telefon nie znajduje go. Dioda mruga, oczywiście wcześniej zostaje przeciśnięty przycisk, a teflon nie znajduje mostka. Wypróbowane na 2 różnych telefonach z poprawnie działającym wi-fi. W czym tkwi problem?
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
Dziękujemy za wiadomość.
Bardzo prosimy o przesłanie numeru telefonu na adres kontakt@somfy.com , aby nasz dział techniczny mógł się z Panią skontaktować.
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm