nie odpowiedziane pytanie
Witam, po zresetowaniu napędu i zaprogramowaniu od nowa pilotów nie mogę ponownie zainstalować connexoon access. Może to kwestia zresetowania Conn? Jak to zrobić, ewentualnie jak inaczej to można zrobić?
Content
Odpowiedzi
Dzień dobry,
Bardzo dziękujemy za zapytanie.
Należy wykasować urządzenia z Connexoona (zaznaczamy produkt a następnie ikonę kosza) i dodać ponownie Connexona do napędu zgodnie z instrukcją:
1) Wybrać „Konfiguracja” w aplikacji Conexoon Access.
2) Kliknąć „+” (dodaj)
3) Zaznaczyć typ urządzenia i kliknąć „OK”
4) Nacisnąć przed 2 sekundy przycisk „PROG” na centrali napędu Metro, aż zaświeci się żarówka, a na wyświetlaczu pojawi się „F0”
5) Wybrać i zaznaczyć pilot widoczny poniżej i kliknąć „OK”
6) Zaczekać aż centrala wyszuka napęd Metro
https://service.somfy.com/downloads/pl_v4/connexoonaccess...
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
Nie tego szukasz?
Zadaj pytanie
© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm