nie odpowiedziane pytanie

Jak zresetować connexoon

Witam, po zresetowaniu napędu i zaprogramowaniu od nowa pilotów nie mogę ponownie zainstalować connexoon access. Może to kwestia zresetowania Conn? Jak to zrobić, ewentualnie jak inaczej to można zrobić?

Piotr W.
Piotr W.

Piotr W.

Poziom
0
12 / 100
punkty

Odpowiedzi

Somfy T.
Somfy T.

Somfy T.

Poziom
0
-477 / 100
punkty
Drużyna

Dzień dobry,

Bardzo dziękujemy za zapytanie.
Należy wykasować urządzenia z Connexoona (zaznaczamy produkt a następnie ikonę kosza) i dodać ponownie Connexona do napędu zgodnie z instrukcją:

1) Wybrać „Konfiguracja” w aplikacji Conexoon Access.

2) Kliknąć „+” (dodaj)

3) Zaznaczyć typ urządzenia i kliknąć „OK”

4) Nacisnąć przed 2 sekundy przycisk „PROG” na centrali napędu Metro, aż zaświeci się żarówka, a na wyświetlaczu pojawi się „F0”

5) Wybrać i zaznaczyć pilot widoczny poniżej i kliknąć „OK”

6) Zaczekać aż centrala wyszuka napęd Metro

https://service.somfy.com/downloads/pl_v4/connexoonaccess...
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm