nie odpowiedziane pytanie

Elektryka w domu

Witajcie. Jestem przed montażem elektryki w domu. Elektryka nowa. Co dopilnować? I o czym pamietać?

Janusz K.
Janusz K.

Janusz K.

Poziom
0
77 / 100
punkty

Odpowiedzi

Jagnato J.
Jagnato J.

Jagnato J.

Poziom
0
25 / 100
punkty

Tunel pod tv warto zrobić w salonie w 2miejscach,bo czasem zmienia się koncepcja wystroju tak jak było w naszym przypadku. Na szczęście mamy po dwóch stronach. Wypuszczenie kabli pod sprzętu tj lodówka,pięć,siła pod płytę na siłę jest wydajniejsza). U nas było też gniazdko pod wanną z hydromasażem (zalewane specjalną żywicą, by woda się nie dostała) i za lustrami( jeśli będą podświetlane ) specWarto też pamiętać o wypuszczeniu w peszlu kabli na zewnatrz(U nas na etapie budowy) teraz przyda się do bramy,furtki,domofonu no i gniazdka na zewnętrznej elewacji. No i dużo gniazdek w domu. Mąż elektryk,to poszalelismy ;)

Co do montażu oświetlenia - polecam Flexgips, znajdziesz tam gotowe już elementy:
https://sklep.flexgips.com/

Które znacznie ułatwią jego rozprowadzenie.

Dzień dobry,

dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Najważniejsze:

- doprowadzić zasilanie do miejsc instalacji napędów. Jeżeli sterowanie radiowe, to przewód 3-żyły. Jeżeli przewodowe, to dodatkowo przewód łączący sterownik naścienny z napędem

- rekomendujemy zastosowanie głębokich puszek w domu. Nasze rozwiązanie do sterowanie oświetleniem, IZYMO, instalujemy w głębokiej puszcze podtynkowej lub puszcze z kieszenią za przełącznikiem

- do kamer zewnętrznych i termostatu przewód zasilający 2-żyły

Pozostałę elementy komunikują się drogą radiową i są zasilane bateryjnie.

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.

Pozdrawiamy

Adam W.
Adam W.

Adam W.

Poziom
0
60 / 100
punkty