Przed rozpoczęciem instalacji kamery sprawdź, czy telefon jest podłączony przez WiFi do domowej skrzynki internetowej.
Procedura:
1. Podłącz kamerę do sieci zasilającej i poczekaj, aż zacznie migać na niebiesko
- jeśli tak się nie stanie, odłącz ją i podłącz ponownie prawidłowo
- jeśli kamera nadal nie miga na niebiesko, należy ją ponownie zainicjalizować:
- Ponownie uruchom kamerę za pomocą sworznia dostarczonego wraz z instrukcją obsługi (wystarczy również spinacz papieru). Musi on być włożony w otwór znajdujący się pod zasilaczem z tyłu kamery.
- Włóż sworzeń i przytrzymaj go przez około 12 sekund, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy. Jeśli nie jest emitowany żaden sygnał dźwiękowy, ponownie włóż sworzeń na krótko, a następnie odczekaj 10 sekund przed ponownym włożeniem, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy.
Kamera restartuje; Została ponownie zainicjalizowana i powinna migać na niebiesko- jeśli dioda LED kamery świeci na zielono, należy skontaktować się z serwisem posprzedażnym.
2. Wprowadzam hasło do sieci WiFi (nazwa sieci jest wprowadzana automatycznie - jest to ta, do której podłączony jest smartfon)
3. Zostanie wyświetlony kod QR, pokaż go do aparatu (w odległości od 10 do 20 cm)- jeśli zostanie rozpoznany, usłyszysz sygnał dźwiękowy i przejdziesz do następnego kroku
- jeśli jest nie rozpoznane, rozpocznij procedurę ponownie w poprzednim kroku
4. Następujący ekran informuje mnie, że kamera łączy się i że może to chwilę potrwać; kamera miga na pomarańczowo- jeśli procedura instalacji zakończyła się pomyślnie, aparat świeci ciągle na biało
- jeśli procedura się nie powiedzie, rozpocznij procedurę ponownie w poprzednim kroku
- jeśli aparat miga na czerwono, procedura może zostać przerwana i musi zostać uruchomiona ponownie od samego początku
5. Gratulacje, Twoja kamera jest zainstalowana i powinieneś zmienić jej nazwę