Odpowiedziane pytanie

W aplikacji mobilnej Somfy Protect ustawienie "Status systemu" pozwala sprawdzić, czy system Somfy Protect działa poprawnie zgodnie z następującymi kryteriami:

  • Poziom naładowania baterii urządzenia
  • Jakość sygnału radiowego pomiędzy the Link a jego urządzeniami peryferyjnymi
  • Jakość sygnału Wi-Fi pomiędzy:
  • kamera bezpieczeństwa Myfox i twoja skrzynka internetowa
  • the Link i twoja skrzynka internetowa
  • status urządzenia:
  • podłączony do the Link
  • odłączony
  • podłączony/odłączony od sieci zasilania

Ta funkcja umożliwia rozwiązanie problemu w sprzęcie systemu Somfy Protect poprzez pomoc i rady, bez konieczności kontaktowania się z zespołem wsparcia technicznego.
Stan systemu "System status" jest dostępny tylko za pośrednictwem aplikacji Somfy Protect dla Home Alarm and Security Camera.

Procedura:
Za pomocą deski rozdzielczej aplikacji zostanie wyświetlony komunikat informujący, że urządzenie wymaga uwagi.
1. Naciśnij ten baner lub przejdź do menu "Ustawienia" (Settings), a następnie "Mój sprzęt" (My equipment)
2. Wybierz "Stan systemu" (System status)
3. Uszkodzone urządzenie opatrzone jest wykrzyknikiem. Naciśnij na to, aby wyświetlić sposób rozwiązania problemu
4. Jeśli wszystko działa poprawnie, można jednak w każdej chwili przeprowadzić diagnostykę poprzez ekran "Stan systemu", naciskając ikonę na górze po prawej stronie

Czy uznajesz to za przydatne ?

Nie (0)

Tak (0)

0% użytkowników uznaje to pytanie za przydatne

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm