nie odpowiedziane pytanie

Kamera wewnętrzna

Kamera bardzo często się wiesza, nagrywa ok 10 minut i rozłącza na kilka minut...
Ponowny reset działa na jakieś pół dnia.
Co może być przyczyną?
Załączam zdjęcie

Daniel Z.
Daniel Z.

Daniel Z.

Poziom
0
2 / 100
punkty

Odpowiedzi

Dzień dobry,

prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres techniczny@somfy.com, w treści proszę o podanie loginu do konta Somfy Protect lub adresu Mac kamery.

Pozdrawiamy

Zespół Somfy

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm