Iwona

Data dołączenia 04/01/2020

  • 1 pytanie zadano
  • 0 odpowiedzi
  • 0 najlepsze odpowiedzi (0%)
  • Brak połączenia z wi-fi.

    Dzień dobry. Z góry zaznaczam, wszystkie inne urządzenia połączone z wifi działają poprawnie. Przy instalowaniu systemu alarmowego, próbie połączenia mostka z aplikacją...
    Iwona
    Iwona

    Iwona

    Poziom
    0
    1 / 100
    punkt
    Somfy T.
    Somfy T.

    Somfy T.

    Poziom
    0
    -477 / 100
    punkty
    Drużyna
    Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Bardzo prosimy o przesłanie numeru telefonu na adres kontakt@somfy.com , aby nasz dział techniczny mógł się z Panią skontaktować.
Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm