Odpowiedziane pytanie

Kiedy uruchamiam aplikację mobilną Somfy Protect, wyświetlane są różne ekrany.

Ekran główny:

jeśli nigdy nie zidentyfikowałem się i nigdy nie utworzyłem 4-cyfrowego kodu. Widzę pierwszy ekran:

  • Mogę zainstalować alarm Somfy Home
  • mogę zainstalować kamerę bezpieczeństwa Somfy
  • mogę zainstalować Somfy One/One+
  • mogę się zidentyfikować
  • mogę przyjąć zaproszenie (otrzymane przez e-mail)
  • mogę uzyskać więcej informacji

Ekran połączenia:

jeśli chcę się zidentyfikować na ekranie głównym:
Mogę wpisać swoje pełnomocnictwa, jeśli już je posiadam
Jeśli trzy razy po kolei wprowadzę niepoprawną parę e-mail/hasło, nie mogę już próbować się identyfikować przez godzinę; po godzinie mam kolejne trzy próby
Jeśli para e-mail/hasło jest poprawna, zostanę przekierowany:

  • do ekranu z prośbą o utworzenie mojej strony, jeśli już założyłem konto
  • do ekranu z prośbą o zainstalowanie mojego pierwszego sprzętu, jeśli stworzyłem stronę, ale nie zainstalowałem jeszcze żadnego sprzętu
  • do ekranu deski rozdzielczej, jeśli mój system jest już poprawnie zainstalowany
  • mogę odzyskać hasło, jeśli o nim zapomniałem
  • mogę powrócić do ekranu głównego

Automatyczna identyfikacja bez 4-cyfrowego kodu:
Jeśli przynajmniej raz już się zidentyfikowałem i nie stworzyłem jeszcze 4-cyfrowego kodu, jestem automatycznie przekierowany:

  • do ekranu z prośbą o utworzenie mojej strony, jeśli już założyłem konto
  • do ekranu z prośbą o zainstalowanie mojego pierwszego sprzętu, jeśli stworzyłem stronę, ale nie zainstalowałem jeszcze żadnego sprzętu
  • do ekranu proszącego o kontynuację instalacji, jeżeli ostatnio ją przerwałem
  • do ekranu deski rozdzielczej, jeśli mój system jest już poprawnie zainstalowany
  • mogę odzyskać hasło, jeśli o nim zapomniałem - mogę powrócić do ekranu głównego Automatyczna identyfikacja z 4-cyfrowym kodem:
  • Jeśli utworzyłem 4-cyfrowy kod ochronny w ustawieniach "Moje konto", widzę stronę z monitem o wprowadzenie kodu:
    Jeśli trzykrotnie wprowadzę niepoprawny kod, wrócę do strony identyfikacyjnej
    Jeśli kod jest poprawny, zostanę przekierowany:

    • do ekranu z prośbą o utworzenie mojej strony, jeśli już założyłem konto
    • do ekranu z prośbą o zainstalowanie mojego pierwszego sprzętu, jeśli stworzyłem stronę, ale nie zainstalowałem jeszcze żadnego sprzętu
    • do ekranu deski rozdzielczej, jeśli mój system jest już poprawnie zainstalowany

    Akceptuję odebrane zaproszenie:
    Jeśli chcę zaakceptować zaproszenie otrzymane z ekranu głównego:

    • Mogę wprowadzić swoje dane uwierzytelniające, jeśli mam już konto Somfy Protect
    • mogę założyć konto </p> <p> Następnie jestem automatycznie przekierowywany na główny ekran systemu, na który zostałem zaproszony.

Czy uznajesz to za przydatne ?

Nie (0)

Tak (2)

100%

100% użytkowników uznaje to pytanie za przydatne

Do góry strony

© Wszelkie prawa zastrzeżone Somfy 2013 - Odkryj wszystkie nasze rozwiązania automatyki domowej: bezprzewodowa automatyka domowa, centrale starujące, nasi partnerzy automatyki domowej, silniki automatyki domowej, instalacja automatyki domowej, automatyka domowa w Twoim nowym domu, zainstaluj automatykę domową, kup automatykę domową online, alarm